Skip to main content

Azam Baru

Hi bloggers... lama tak update.. maklumlah busy... hahahha.. busy takat mana tu.. ntah..

Lately selalu terfikir how to improve my self... what I'm gonna do to my future life.. semua yang berasaskan 'IMPROVE'

Sekarang ni fokus dengan my business kecil-kecilan dulu.. me n my biz partner tengah sibuk mempromote nya.. hehhe.. Korang jangan lupa masuk page biz aku yer. NurImaNie Couture nama diberi. Mana tau ada tudung yang korang berkenan. eh sempat lak aku mempromote dalam blog ni.
apa salahnya kan.. ;)

Last week dah register with my ladies (biz partner) kelas nak mula biz online with Lelong.com. Mudah2an dapat ilmu yang memberansangkan. Walaupun dah lebih setahun buat biz ni tapi still dont know the specific way to do biz online. So, kebetulan ada kelas percuma why not.. Thanks Lelong.com buat kelas percuma ni.

Pasai 'IMPROVE' diri aku ni pulak, sekarang ni fokus how to reduce my Diabetes. Jumpa doc appoinment baru2 ni. Doc cakap, kalau you betul nak..... please control your diabetes first. Ini untuk kebaikan you'. Baik doc saya cuba sedaya upaya saya sekarang ni. Ya Allah Ya Tuhanku tolonglah tunjukkan jalan untuk hambamu ini.

Task to my husband pulak, yelah tengah sibuk nak 'IMPROVE' katanya, dengan dia2 sekali aku masukkan.. Please my hubby do your task ok.

Apapun yang aku nak buat ni, nak plan ni, kalau menjadi syukur alhamdulillah... Yelah kita hanya merancang Allah yang menentukannya kan.. yang penting dont giveup.

GAMBATE SHIKIN... YOU CAN DO IT.

oklah.. sampai sini dulu coretan saya. Doakan yang baik2 saja..

Adios amigos.

Comments

Popular posts from this blog

PERSAHABATAN dan SAHABAT YANG BAIK

PERSAHABATAN dan SAHABAT YANG BAIK  Assalamualaikum semua. Selamat pagi, petang, siang, malam. Okay, hari ni aku nak bercakap mengenai Sahabat. Well, korang semua mesti la ada sahabat kan ? Paling tidak pun, mesti ada seorang sahabat kan ? Kalau yang tak ada sahabat tu, it must be something goes wrong somewhere la tu. Semua orang ada kawan, semua orang ada sahabat. Apa yang aku nak ceritakan pada hari ni, apa yang korang semua faham mengenai  PERSAHABATAN  dan SAHABAT YANG BAIK . Bagi aku la, dalam sebuah persahabatan tu, kita semua kenal sahabat kita macam mana, perangai dia, cara berbual dengan sahabat, tahu masalah sahabat kita dan bantu dia, senang cerita dalam semua aspek la. Sering membantu antara satu sama lain. Sahabat yang baik pulak, lebih mengenali kita macam mana, dapat tahan dengan perangai kita dan kawan kita, boleh bertolak ansur, dapat memaafkan bila ada salah faham dan kesalahan. Lebih kurang macam tu la. Namun, agak pilu apabila kita tersilap langkah dan terbuat s

Pati Delima Gulshan

Minggu lepas ada member ofis bagitau yang pati delima ni bagus. So saya pun google dulu nak tengok jugak apa yang bagus nyer tentang jus delima ni. Google punya google, hurm.... its a good juice. So, apa salah nyer saya try pulak minum jus ni kan.. Sebab ada testimoni yang saya baca lepas sebotol pengambilan dia dah disahkan mengandung. Tuhan itu maha mengetahui betapa tingginya cita cita kami untuk mendapatkan anak. Sama sama doakan saya dan suami agar di kurniakan anak suatu hari nanti. Amin.. Attached is gambar pati delima gulshan yang saya minum sekarang.

Mekdi

Semenjak masuk kerja kat JAWHAR ni aku selalu jer makan Mekdi ni. Aduhai.. Doktor pesan kalau boleh makan sebulan sekali tapi takde nyer.. makan mau 10 kali sebulan.. macam mana nak diet ni. TAPI... Yang best nyer... Hari ni my bff Ili belanja mekdi.. Dia cakap adalah benda sebab tu dia belanja hhuhuuhuu.. Thanks yer Ili semoga tuhan membanyakkan rezeki awak sebab belanja we alls.. Oklah nak buat kerja jap. Bye...