Skip to main content

Semoga Success CC!

Lamanya aku tak meng'update' blog aku ni kan? huhu.. Kali ni aku nak bercerita pasal CC Kewangan kat jabatan aku ni. CC Mun namanya..
Sebenarnya aku sedih CC dah nak bersara tak lama lagi. Banyak kenangan pahit manis dengan CC ni. Dari baru kenal, belajar buat kerja, kena marah dan macam macam lagilah. Tapi semua tulah yang menjadi kenangan bersama.
Apa pun aku doakan semoga CC bahagia dan tenang lepas ni. Yelah dah tak perlu hadap perangai kami-kami ni kan.. huhuhu... Sorang-sorang perangai ntah apa-apa ntah..
CC jangan lupakan kami... Semoga happy selalu...

Comments

Popular posts from this blog

PERSAHABATAN dan SAHABAT YANG BAIK

PERSAHABATAN dan SAHABAT YANG BAIK  Assalamualaikum semua. Selamat pagi, petang, siang, malam. Okay, hari ni aku nak bercakap mengenai Sahabat. Well, korang semua mesti la ada sahabat kan ? Paling tidak pun, mesti ada seorang sahabat kan ? Kalau yang tak ada sahabat tu, it must be something goes wrong somewhere la tu. Semua orang ada kawan, semua orang ada sahabat. Apa yang aku nak ceritakan pada hari ni, apa yang korang semua faham mengenai  PERSAHABATAN  dan SAHABAT YANG BAIK . Bagi aku la, dalam sebuah persahabatan tu, kita semua kenal sahabat kita macam mana, perangai dia, cara berbual dengan sahabat, tahu masalah sahabat kita dan bantu dia, senang cerita dalam semua aspek la. Sering membantu antara satu sama lain. Sahabat yang baik pulak, lebih mengenali kita macam mana, dapat tahan dengan perangai kita dan kawan kita, boleh bertolak ansur, dapat memaafkan bila ada salah faham dan kesalahan. Lebih kurang macam tu la. Namun, agak pilu apabila kita tersilap langkah dan terbuat s

Pati Delima Gulshan

Minggu lepas ada member ofis bagitau yang pati delima ni bagus. So saya pun google dulu nak tengok jugak apa yang bagus nyer tentang jus delima ni. Google punya google, hurm.... its a good juice. So, apa salah nyer saya try pulak minum jus ni kan.. Sebab ada testimoni yang saya baca lepas sebotol pengambilan dia dah disahkan mengandung. Tuhan itu maha mengetahui betapa tingginya cita cita kami untuk mendapatkan anak. Sama sama doakan saya dan suami agar di kurniakan anak suatu hari nanti. Amin.. Attached is gambar pati delima gulshan yang saya minum sekarang.

Mekdi

Semenjak masuk kerja kat JAWHAR ni aku selalu jer makan Mekdi ni. Aduhai.. Doktor pesan kalau boleh makan sebulan sekali tapi takde nyer.. makan mau 10 kali sebulan.. macam mana nak diet ni. TAPI... Yang best nyer... Hari ni my bff Ili belanja mekdi.. Dia cakap adalah benda sebab tu dia belanja hhuhuuhuu.. Thanks yer Ili semoga tuhan membanyakkan rezeki awak sebab belanja we alls.. Oklah nak buat kerja jap. Bye...